20 Ağustos 2017 Pazar

İnsanlar bazen sizi kötü yaparlar !

19 Mayıs 2017, 16:38
İnsanlar bazen  sizi kötü yaparlar !
Şebnem Güler Karacan
 

İnsanlar, bazen bize zorla kötülük yaptırıyorlar…
Yıllar önce, bir firmanın satın alma işlemlerini yapıyordum.
Yani çaydan, kağıda gerekli olan şeylerin alınması ve tabiî ki uygun fiyata  alınması için çalışıyordum. Satınalma dediğiniz şey de zaten budur. Firma bütçesi ve kaliteyi bir araya getirmek zorundasınız.
O sıralar, Moral Fm’de de  çalışıyordum ve radyoda bir çayın reklamları yapılıyordu. Televizyonlarda filan da  reklamları çıkıyordu. Nesil grubu da, çay ocaklarında o çayı kullanmaya başlamıştı. Fiyatı iyi, tadı da güzeldi.Ben de çalıştığım firmaya o çaydan aldım.
Bir gün çaycı ablamız; “Şebnem Hanım,arkadaşlar………..Adlı  çaydan istiyorlarmış, bu çay güzel değilmiş.” Dedi.”Kimmiş o arkadaşlar?” dedim, cevap vermedi.”Şu anda, bu çayı aldık ve en azından bitene kadar bu içilecek, sonrasın da bakarız şu anda bir şey  yapamam.” Dedim. 
Arkadaşlardan biri ertesi sabah en büyüğünden (Sanırım 5 kiloluk filan )  bir paket çayı alıp, mutfak masasının üstüne  “Küt” diye koydu. Kafama vursa, bu kadar olurdu… Aklınca, artistik yapıyor Sanırsınız, artistik hareketlerine puan topluyor. (Ben tabi 10 üzerinden 1 puan verdim kendisine )
Ve işte o an, içimdeki kötü insan da dışarı çıktı. Yani böyle ucuz hareketler yapacağına, içecek çayımız var şükür, diyebilirdi. Ya da o çayı masanın üzerine yavaşça bırakabilirdi  Yine de bir şey demedim 
 Akşama kadar sabrettim ve akşam herkes işten çıktıktan sonra, benim çayları onların getirdiği paketin içine doldurdum, onların getirdikleri çayı da, başka yere kaldırdım. Bakalım artistik mi yapıyorlar, yoksa çaydan sahiden anlıyorlar mı ? diye. Belki de çocuklar haklılardır, benim damak tadım yoktur diye bile düşündüm  
Artistik yapıyorlarmış 
Kimsenin çaydan filan anladığı yokmuş 
Yaklaşık 1 ay, benim çayı , bilmem ne marka çay diye afiyetle içtiler  Hiç kimse de bir şey anlamadı 
1 ay sonra paket bittiğinde, bunu söyledim arkadaşlara “Aaaaaaaaaaa!” dediler Ben de “Yaaaaaaa!” dedim. 
Yaaaaaaaaa… İşte böyle 

Bu içeriğe yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    ARŞİV